17 mei 2013

My mothersday gift

Eindelijk heb ik een winkeltje gevonden in Singapore die het Australische woonblad RealLiving verkoopt (mam kan je geloven dat het inderdaad dat winkeltje om de hoek was in Holland Village). Dus nu weet ik wat ik ga uitzoeken voor moederdag. Net als vorig jaar heb ik een bedrag gekregen waarvoor ik mezelf met iets moois mag verwennen. De komende maanden kan ik dan zeker dit blad blijven kopen. Kijk er naar uit om me te laten inspireren met veel moois uit Australie. En zoals je aan de cover kunt zien laten zij zich ook prima inspireren vanuit de Scandinavische woonstijl en het design.
Finally I've found a shop that sells the RealLiving magazine (mom can you believe it was that one around the corner in Holland Village). So here is my treat yourself mothersday gift. I got a gift voucher saying I can look for something I like. And now I'll be able to get this magazine for many months to come. Looking forward to some Australian inspirations. As you can see by the cover they flirt with the Scandinavian thought of decorating and design a lot.

3 opmerkingen: